вторник, 6 септември 2022 г.

Go to hell, Facebook/Meta!

Това е за приятелите ми, които още отпреди време знаят, че отсега нататък ще могат да ме намерят другаде в Интернет, не във Фейсбук. Ако е рекъл Всевишният, скоро ще започна специализирана серия научни лекции и видеа за очарователни туристически острови. С това налагам санкция на путлеристката медия Facebook/Meta, която няколко пъти блокира през последните месеци профила ми, последния път за цял месец. За какво бях блокиран последния път? За това, че съм написал, че днешното българско преходно правителство са предатели на българските национални интереси и се опитват да обвържат страната ми с путинския Газпром. Това било “hate”. Вместо да ми плащат (нещо, което иначе никога не съм искал или очаквал) и да ми благодарят за стотиците сериозни съобщения, които съм написал, Facebook/Meta имат невероятната наглост да обясняват на мен какво било “hate”. Аз съм учен с публикувани един вагон книги и статии в областта на семантиката, които се четат по света! Няма как неграмотници да обясняват на мен базови понятия в областта на цивилизационната етика. И не забравяйте, Facebook/Meta, да изтрийте от сайта си, бъкащ от путлеристка пропаганда и вулгарни видеа, профила ми! Архивирал съм всичките си съобщения, и те ще бъдат пренесени на други места в Интернет, достойни! Вървете по дяволите, Facebook/Meta! This is for my friends, who have known for quite some time that from now on they will be able to find me elsewhere in the Internet, not in Facebook. God willing, I will soon start a specialized series of scientific lectures and videos about fascinating touristic islands. I hereby sanction the Putlerist company Facebook/Meta, which blocked my account several times in recent months, the last time for a whole month. What was I blocked for last time? For having written that today’s Bulgarian transitional government are traitors to Bulgarian national interests, trying to make my country dependent on Putin’s Gazprom. This is “hate” – they wrote. Instead of paying me (something I never wanted or expected anyway) and thanking me for the hundreds of serious posts I have published in Facebook/Meta, they had the incredible arrogance to try to explain to me what “hate” is. I am a scientist with a trainload of published books and research papers in the field of semantics, read world-wide! Illiterates can in no way explain to me fundamental notions of civilizational ethics. And don’t forget, Facebook/Meta, to delete my profile from your site – swarming with Putlerist propaganda and vulgar videos! I have archived all my posts – and they will be transferred to other places in the Internet, worthy ones! Go to hell, Facebook/Meta!

1 коментар:

Анонимен каза...

Щастлива и успешна нова година учителю.